:: First Time Buat Kek Untuk Tempahan Kawen ::

August 19, 2011


salah satu aktiviti kegemaran aku adalah baking !! wahhhh!! seronoknya bila mengenangkan aktiviti nie. dah lama rasanya tak pegang mixer, tak pegang oven.. rindu la !!

ada member aku nie, msg kat Facebook, nak order cupcake untuk hantaran kawen.. Maakkkk aiiiii, terkejut mak tau !! tak pernah seumur hidup nie, buat kek untuk orang kawin.. tapi disebabkan kawan sendiri yang order, terpaksalah aku kreatifkan diri sendiri untuk buat deko kat kek tue. base untuk cake tue aku memang tak ada masalah.. sebab dah terro buat.. *ceh!*




tapi kena akui jugak lah kan, aku sememangnyer tak kreatif, so terpaksalah mengoogle cupcake deko.. dan ini adalah hasilnyer..



*********************








Tema dia warna purple. so, nie hasil kekreatifan aku mengoogle sebelum timbul idea bergini. harap kawan aku tue berpuas hati la yeeekkk..

Nota Kaki : Disebabkan kek ini, aku terpaksa ponteng kerja selama 3 hari sebab selepas baking, aku diserang migrin !! hahaaa... ini lah alahan semasa mengandung. start tue aku dah tak baking lagi. rest dulu!


Te Amo

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images