:: Alahai ! Dah mula Bergerak²... ^__^ ::

August 08, 2011


hye semua...
ari nie dah masuk 9 hari kita berpuasa.. Alhamdulillah, aku masih mampu berpuasa penuh. walau kengkadang tue macam nak give up pasal cuaca yang terlalu panas menyebabkan aku terhidrat.. ^___^..

pulak tue, perut selalu sangat masuk angin, pas aje berbuka, angin kat perut nie, bertiup kencang menyebabkan terbongkok² berjalan time nak serve customer.. tapi seb baik la aku nie kuat... ^___^

Ape yang menarik yang nak kongsi ngan kamu semua, baby dah mulai bergerak².. waaaa weeee !!!  time menulis nie pun dia bergerak².. mesti dia tahu ibu dia tengah excited bercerita pasal dia kat blog nie..  keikeihhh... pada waktu nie, usia kandungan aku dah masuk trimester kedua. orang kata trimester yang agak selamat. ye ker ? tapi still kena berjaga² jugak kan ?

ini la bentuknya baby saye.. minggu ke 19 ^__^

disebabkan baby dah mula bergerak², time tengah hari macam nie, badan dah terhidrat dah... so berjalan pun tak boleh nak laju², pasal aku rasa perut aku tak de air... so, baby tak boleh nak berenang bebas.. ek! boleh gitu....
aku tak pandai berenang.. berendam pandai la... keieehhh

iye! aku cakap betul, kalau air kat perut nie banyak, berjalan tak le sakit sangat, tapi bila dah petang², aku rasa baby tak dapat bergerak bebas !! keihkehhe..... aktif kan anak aku nie. semoga dia kekal aktif!!


Te Amo


You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images