:: Salam Ya Ramadhan ::

July 30, 2011

Alhamdulillah....
dengan izin-NYA aku diberi kesempatan untuk menyambut bulan Ramadhan. Selamat Menyambut bulan Ramadhan kamu-kamu semua. semoga Amalan di bulan Ramadhan kali ini lebih berkat dari tahun-tahun sebelumnya..


bezanya, Ramadhan kali nie, kena bangun awal dari orang lain untuk sediakan makanan untuk sahur untuk bucuk.... nampak gayanya  tak chance lagi la nak bangun last dari orang lain.. yang jadii masalahnye.. dapat ke aku bangun awal tiap-tiap pagi... ^___^


nie la gamaknyer menu sahur yang paling mudah untuk aku sediakan time sahur nnti ... ^__^

Ramadhan kali ini, aku berpuasa dan pregnant.. buleh tak ekk.. nak berpuasa ? sebab hari-hari biasa perut nie asyik lapo aje... makan tak pernah kenyang....

tapi aku anggap ini semua satu cabaran... akan aku sahut cabaran itu... Malaysia Boleh !! keikhehehee...

dikesempatan ini, aku nak mintak maaf kepada semua pembaca-pembaca setia andaikata ada yang terasa setiap artikel yang aku tulis sepanjang berblogging nie...


Te Amo

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images