:: Oreo baik hati invite korang sambut father's Day bersama ::

June 18, 2011

hye readers... sekian lama menyepi kan.. semenjak peknen nie, MALAS itu bermaharajalawak bermaharajalela dalam badan.. tolong jangan salahkan aku yee... ini bukan pintaku.. *ekk apa merepek ni*

esok fathers's day kan ?? so, ape plan korang semua? nak celebrate kat mana? nak bawak bapa kemana ? errrmmmm..... sebenarnya seumur hidup aku, aku tak pernah lagi menyambut hari bapa nie.. sungguh aku tak tipu. jangan la kamu semua anggap aku anak yang tak mengenang jasa pulak ye.... *sepak kang*

aku tak tinggal ngan abah sejak umur 12 thn lagi. since mak abah bercerai la tue kan.. jodoh dia orang tak panjang. mase tu lum wujud lagi hari bapa nie. abah pun tak tinggal 1 tempat. kengkadang nak call pun payah. so lately, aku wish guna sms aje la.. harap² abah baca..

^_____^

so, sekiranya aku rapat dan mesra ngan abah aku, aku nak ajak dia pergi celebrate father's day dengan oreo.

kamu semua nak joint tak ? kalau nak joint kena lah register dulu kat SINI.  klik aje button register tu hokey . tapi kenapa kena register pulak ?? sebab kamu semua akan dapat ini :


sebelum itu, isi kamu punya data macam kat bawah nie , pas tue klik submit.


selepas itu, register comfirmation detail akan keluar. kat situ akan ada no register kamu semua. T-shirt yang macam kat atas tadi tue, akan diberikan percuma bagi 1000 peserta yang terawal mendaftar.

so, kengkawan yang nakkan T-shirt exclusive tue, daftarlah cepat. dan enjoy dengan bapa masing² bersama² aktiviti yang Oreo sediakan untuk kamu semua.

Tapi camne lak kalau tak dapat nak pergi kat sana ? jauh tue kat KL. kalau duk luar KL macam aku nie, cam ne nak sertai pulak?? ape kata kamu semua buat T-Card Oreo untuk bapa kesayangan kamu..  ape benda Alah T-Card nie.. T-Card nie, adalah Facebook application untuk buat T-Shirt digital untuk bapa kamu..

mula-mula ape yang perlu kamu semua buat, allow oreo application ini dalam facebook kamu.Pas tue page macam ini akan appear.
klik aje kat butang 'start now'




Declare  Your Love with Oreo T-card dengan 3 langkah mudah.. kamu semua ikut aje step dia. kalau dia suruh kamu klik. kau klik aje la.. 



kat sini ko bleh choose T-shirt yg macam mana kamu semua nak..



pastue boleh pilih colur ngan text yang kamu nak tepek kat T-Card kamu tue



pastue boleh pulak letak emoction ngan grafik. pilihlah yang mana paling cute untuk bapa kamu..


Pastue klik done, and system akan generate kamu punya T-Card


Tarrraaaa...!! dah siap pun T-Card kamu tue. ada 3 option untuk kamu sampaikan kepada bapa kamu. kalau  bapa kamu semua ada facebook atau email. bolehlah hantar terus. kalau tak de boleh print pastue pas kad bapa kamu.. tentu mereka suka.. !!

Selamat Mencuba..

Nota Kaki : Nak Buat satu untuk Bucuk.. hehehee.. suke tak ek dia nanti..

Te Amo.

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images