:: Jika Ini Rumah Aku, gerenti aku tak moh dah g Kerja ::

May 15, 2011

haiii!! selamat petang..
lama rasanye menyepi dari dunia blog.. semangat nak update blog memang berkobar², tapi bila bukak aje 'new entry' ka dashboard.. tibe² idea kering kontang. sementalah, mr canon selalu dibawa lari oleh adek² dan anak yang banyak sangat aktiviti yang di orang nak snap. so idea yang terperuk kat dalam perut mr canon tue terpaksa dilupakan buat sementara...


sejak peknen nie, prestasi kerja memang merundum dengan tibe², kerja yang teramat penting, bagi aku yang berkerja sebagai kerani akaun nie, dah jadi macam tak penting, berhari² aku buat tak siap².. nasib baik la, kerja aku tak de dateline.. hahaha! tue yang aku sayang kerja kat sini.


kepala otak aku nie, selalu ingat rumah.. kalau la skarang nie, bucuk bagi aku berhenti kerja, sure confirm aku nak berhenti punya.. tapi sebelum tu, aku nak request kat bucuk renovate rumah jadi macam rumah nie..



fuyooo!! cantik tak. tapi umah aku apartment, so kena modified sikit la supaya aparment aku tue sebijik jadi macam nie.. ini boleh dikategorikan sebagai mengidam... boleh tak ?? 



ni baru luar, bahagian dalam aku nak jadi macam nie..






 nie family room. kat sini aku ngan dania n bakal baby baru mengabiskan masa menonton cerita korean.. hahaa!! bucuk kena follow tgk cerita korean kalau nak joint sekaki, kalau nak tgk cerita lain, kena ikut turn.. hahhaa!! jahatnye aku kan??




 nie, ruang penting, sebab aku memang kuat makan, so kat meja makan, mesti ade TV jugak. sebab hobi aku adalah tgk tv sambil makan..




 nie ruang tamu.. so bila guest datang, aku serve ko orang kat ruang nie.. mak aiii, berpino mata tgk kapet dia, agaknyer bai ada jual tak kapet nie ?







 ruang santai menyantai sambil mengoogle.. !!





 semua nak warna pink !! hahahaa.. pening kepala bucuk bila tgk warna nie !!





nie bilik tido anak aku, for sure nie buat dania.. coming baby, akan difikirkan nnti, sebab tak tahu yang kuar tue warna pink ke warna biru.. tapi bucuk macam sure confirm aje warna biru.. i dont mine.. both color i like.. cehcechehh!!

dalam sesebuah rumah, ruang dapaur adalah paling penting so, ni adalah ruang dapurnye.. cantik tak??









ps : nie semua angan²... rumah sapa la nie ek.. sure tuan rumah nie, tak g kerja kan.... sebab syok duk kat umah macam nie..

Credit To: Miss Racheal Tumblar

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images