:: Kisah Hati aku dan Remy Ishak.. ::

May 31, 2011




Hatiku hatimu

Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu
Hanya sempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir



Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin tidak bersama
Hadir di angkasana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya



Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir



Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin tidak bersama
Biar ku setia menjaga cintamu



Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya


suka sangat dengan lagu nie.. bila dihayati boleh mengeluarkan air mata.. kenapa?? kenapa ?? terbayang-bayang saat bila Dania dah tak de nanti.. #ektibetibepulak.. serius memang sedih... ape² pun ibu akan buat dania sentiasa dengan ibu.. Promise!


suke video ini sebab hero dia remy ishak!! hahaa.. suka ngan remy.. macho gitu..


Te AMo

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images