:: Tolong lah Percaya, Saye Positif ::

April 19, 2011

Selamat petang !!! 
udara petang nie, sejuk beku macam kat genting highland.. huhuh!! syok nye dapat honeymoon kat genting, mengembira dengan roller coster... keikehhhh.. tapi for sure la bucuk memang tak kan naik benda alah macam tue, dia gayat. bini dye nie aje yang sukakan aktiviti extrem macam ini.. bucuk cakap, tak de safety.... tapi pada aku, naik permainan macam nie la, boleh melepaskan tension. boleh jerit kuat².. pas turun, perasaan tension tu akan lega.. korang suka tak main permainan kat genting tue ?..

tapi itu bukan pokok utama yang aku nak ceritakan kali ini, cerita kali ini adalah mengenai benda alah ini ...

cheese kek nie murah aje.. Rm 8.00 kotak kecik... 

tau tak ape benda alah ini... ^____^.. ini adalah cheese cake !! hahhaaaa.. sejak menjak nie, aku suka sangat melantak cheese cake nie. bulan nie aje aku dah makan 2 kotak kecik + 1 kotak besar.. kotak besar tue size nye 2 kali ganda size kotak kecik... amboi!! tak tahu la kenapa tekak nie asyik nak makan cheese kek kak bani nie. mula² tue, mintak intan tolong orderkan.. last² aku pergi ambil sendiri..

pelik tak dengan selera aku nie ?? aku pelik. ko orang pelik ?? heheheee.. sebelum tu, aku teringin yang teramat nak makan asam pedas muar. sanggup ponteng kerja semata² nak pergi muar. hahaaaa .. aku semakin pelik bila tekak nie tawar. untuk menghilangkannye, aku beli sepeket jeruk pelam... =___=

mase tue, tak de benda lain yang aku fikir. petang tue terdetik kat hati nak pergi farmasi. nak beli menantang tue. keihekhhhh.. ape yekk... ^___^  teng !! teng !! teng !!!!


ini milik saye ye.. tolonglah percaya !!

ini lah dia benda alah yang aku beli tue. psttttt sebenarnya aku memang tiap² bulan beli benda alah nie. dah akhirnye.... ini lah result yang aku tunggu².... ini lah dia jawapan kepada semua selera pelik yang aku alami baru² ini... gembira tak?? off course aku gembira. ini yang saat yang aku tunggu.. Alhamdulliah. Allah S.W.T memperkenankan doa aku.. Amin


Nota Kaki : Mak tak percaya yang anak dia nie akan menambahkan bilangan cucu dia... adeeeeh!!


Te Amo

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images