:: kadangkala aku seperti budak-budak ::

April 18, 2011

sejak akhir² nie, idea nak tulis blog nie seakan² kering kontang, macam dilanda kemarau pulak.. +____+. sekarang nie pulak, bos aku main pantau aje kat screen komputer aku. menjeling². nak tengok aku buat ape !! ceh ceh ! nak skodeng pulak, yang dia bukak² aje kedai, terus mengadap tenet, pas tue memerah tenaga pekerja dia habis². buat kerja tue, buat kerja nie, sedap aje mengarah !! amboiii !! ter emosi pulak!! kehekehhhhh 

^____^

kengkadang tue, aku sendiri tak perasaan yang aku nie sebenarnya ber 'emo' tetibe, bucuk selalu tegor aku, tapi selalunya aku akan perasan bila hati dah sejuk.. pastue menyesal. kiekehhh.. sebenarnya, aku manusia yang panas baran.. yesss ! i admit it !! terpaksa mengaku..

bila hati tengah meradang macam seladang tengok kain merah .. sambil telinga hidung semuanya mengeluarkan asap, macam² perangai yang timbul, kalau di ingatkan balik, macam budak² sekolah rendah pun ada.. !! kalau marah, semua benda tentang orang yang aku marah tue, aku nak buang. kononnya tak nak ada connection langsung ngan orang tue, nak buang orang tue jauh² dalam hidup aku. selalu cakap yang aku tak heran kalau tak ade orang tue. 

tapi yang terjadi selepas tue, ambil balik barang² yang aku buang tue, selalu skodeng ape yang orang tue buat, mesti teringat ape² saja tentang orang tue, adeeeeehh belek² blog orang tue, belek² facebook orang tue!! tak ke macam budak² sekolah rendah mcam tue ?? sila jawab !! kekihekehhhh....

tapi, tue sebenarnya diri aku, bukan mudah nak membenci orang, bukan mudah nak membuang orang. walau macam² benda dah orang tue buat, tapi still hokey ngan orang tue, bila hati dan sejuk. cepat melupakan ape yang dah jadi. 

sebab tue, aku tak ramai kawan, sebab jarang ada orang luar yang memahami aku. sungguh!! sometime, gurauan aku tue menyakitkan hati mereka, tapi aku tak sengaja.. sungguh !! percaya la !!! 

sekarang nie, hati aku dah sejuk. hati aku dah berbunga².. sebab aku menunggu kedatangan orang baru.. kehkehhhhhh..  oleh yang demikian....

=






=






=





=






nie la orang tue, sila la approved friend request saye... pas nie gaduh cam ne pun sumpah i tak kan delete u lagi.. *nanges*

Nota kaki : pepatah melayu kata, air dicincangkan tak kan putus !

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images