:: Bila Kau dah tak perlukan Tali Pinggang ::

April 20, 2011

Pagi tadi terlambat lagi nak pergi kerja..
Dania demam.. kalau demam nie, macam² perangai keluar. yang paling tak tahan tue, dia boleh terbangun seawal 5 pagi, siap tampar² muka aku, suruh bangun, melayan dia bermain.. uwaaaahh !! sampai sekarang mengantuk...

kerja kat tmpt kerja sekarang nie, tak usah berangan nak pakai macam ratu cantik. skirt kembang, jubah siti ke ape bagai. pakai yang ringkas. pasal bila kau jual barang, sila lah ambil sendiri dan test sendiri.. so.. ape guna makeup tebal², tudung lilit sana lilit sini, kain kembang kuncup, tup tup kena panjat tangga ambil barang !!! boss aku boleh di ketegori tak berperasaan.. !! sungguh! kesian kami kaum salegirl...


kau orang percaya tak dulu figure pinggang aku macam nie ^_____^

bila mana pagi tadi dengan bangga menyarung, seluar jeans yang jarang sangat aku basuh tue, tertelan air liur bila size pinggang suar tue ngam² ngan size perut aku.. ooohhh!!! tidak!!! maknanye pinggang aku dah makin melebar... *nanges*

kenapa boleh cepat sangat perut aku nie menyosong ke depan !! 
maka tak lama lagi aku kena cari jeans yang macam nie.. mesti kelihatan lebih seksi kan! ^____^


Te Amo

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images