Monday, April 25, 2011

:: Bila Anak kamu demam.. ape nak buat ?? ::

hye hye hyeee !!!
selamat petang semua readers !!
sebelum saye nak menjamah makanan tengah hari ari nie.. nak update sesuatu yang tibe² terlintas kat kota otak saye.. ^____^
entah silap kat mana.. virus malas nie, semakin bermaharaja lela kat dalam badan... nak memasak dah mula malas. seb baik nak makan tak malas. so, penyelesaian mudah. tapau dari kedai.. kos makan kat pasir gudang nie, memang mahal nak mampus. nasi separuh + sayur bayam + kupang berapa kerat tue dh capai harge Rm 3.00... !! mahal tak ?? sure mahal tau !! tula. sapa suruh malas masak... !! T__T

budak² kalau nak tumbuh gigi mesti nak demam kan.. sakit tau tumbuh gigi.. saye nie yang tumbuh gigi bongsu pun, macam nak pitam tahan sakit, ni kan pula budak² kecik.. kesian !! kesian anak ibu.. tapi tak pe, gigi dania shantik !! macam gigi ibu *pengsan*

bila demam, macam² perangai la keluar, sampaikan nak pakai baju pun dah tak boleh, asyik nak berkepit aje.. nak makan ubat pun susah. siap tutup² mulut dengan tangan lagi.. tapi bila di sogok dengan nak g taman, baru la terngaga² mulut tue. masuk ubat nye sikit, minum air aje berkoyan²....

nak tak nak, kena sabar. seb baik ibu dania nie jenis penyabar tau !! cepat baik hokey! hujung minggu nie, ibu bawak dania g taman kat econsave lagi...



cantik tak gigi saye ^____^

Te Amo