JJCM - Tart Cafe ::

March 11, 2011

aku memang kuat makan.. bucuk pun tercengang bila dengar aku cakap lapar, walhal baru aku pas mencekik.. gedik tau perut nie.. tak reti kenyang..
ingat tak, entry pasal terjumpa benda asing kat KFC ?? tak ingat sila klik kat cni.. aku dah puas pujuk KFC suruh buat benda alah tue kat JB. tapi dia orang booo layan aje.. sedih tau! Tapi sekarang nie, aku dah jumpa da.. benda alah tue kat Jb nie.. 99% sama! di gara² aku register kat foursquare....

kat mana².. eiiii tak sabar ekkk.. jeng !! jeng !!

=
=



Tart Telur!! Nyam Nyam !!
pastry dia memang rangup.. dap !! dap !! rasanye macam nak melantak lagi sekarang nie. pak kal aje jauh..
Harga dia RM 2.00 sebiji.. dah naik Rm 0.20.. ceh!!

nie la tempat yang jual tart telur yang sedap tue.. lokasi nye kat ;
LG42, Danga City Mall, Jalan Tun Abdul Razak, Johor Bahru Town, Johor Bahru, 

selain jual tart, ada gak, dia orang jual makanan goreng².. nasi goreng, mee goreng  dan sebagainye.. nak bagi tahu kamu semua.. air milo dia sedap!!

Te Amo
Aku kuat Makan!

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images