:: Drive Angry ooooOOOO No ::

March 03, 2011

Semalam dengan tak sengaja aku ponteng kerja halfday.. tahu² aje la, bila bucuk ada kat jb nie, kepala nie otak aku tetiba aje ligat nak cuti dengan tak sengaja.. hahahaaaa...

semalam kita orang celebrate birtday aku yang ke 31 thn *pada 19 feb ari tue* walaupun hampeh tak dapat nak ngecek Iphone kat kedai pajak wang emas tue, aku pun pow la makan kat soeul garden, City Square. Makan berdua aje.. tue pun dah menelan belanja hampir Rm 100. tetiba pulak rasa kesian kat bucuk... tapi tak pe la.. bukan selalu dapat Pow kan! kan!..





pas perut kenyang.. kita orang decide tengok movie..  nak tengok cerita underdog soldier.. tapi nie on 3hb pulak.. so kita orang tengok drive angry.. tu pun sebab nicholas cage yang berlakun.. 
Tapi cerita nie sedikit merepek.. kisah seorang bapa yang dapat keluar dari Neraka untuk membalas dendam terhadap pembunuhan anaknye dan ingat menyelamatkan cucunye daripada mangsa pembunuhan oleh sekumpulan manusia yang mengamalkan ajaran sesat. siap ada malaikat neraka *agak² nye la* yang kejar dia sampai ke bumi, untuk tangkap si nicholas cage nie. bila orang² yang jumpa si malaikat nie, tanya sapa sapa dia, dia akan cakap " i am an accountant". tue yang buat kita orang tergelak. mula² tue tak perasan la benda² nie semua. tapi ada part yang nicholas cage yang kena tembak kat mata pas tu hidup balik, baru la aku dapat tangkap ape benda alah la cerita nie.

yang best yang tentang cerita nie, dia orang punya makeup memang real. part² yang kena tembak tue, yang daging² bersepai tue.. memang geli la nak tengok.. bahasa yang digunakan pun memang kasar la.. Omputih! biasa la. kan.. tapi boleh layan la..

Te AMo
Sayang Bucuk Saya!

You Might Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images