:: Beli Air Dapat Percutian Percuma !!

March 06, 2011

Haiiii!! Good Morning Semua! Selamat Hari isnin..hahaa.. kenapa hari isnin selalu dikaitkan dengan hari yang paling membosankan.. pada aku, aku suka hari isnin, sebab selalunya aku akan buat azam baru untuk memulakan minggu yang baru, macam² azam yang aku buat, tapi kenkadang tue azam hanya tinggal azam aje.. tapi mostly semuanya tercapai.. bangga aku!


sapa suka pergi kedai Mesra Petronas?? hahahaa.. nak bagitahu kamu semua, aku memang paling suka pergi kedai mesra nie. walaupun aku cukup faham harga kat kedai nie, cukup² mahal tinggi, tapi aku tak kisah. penyakit nie telah menurun kat anak aku Nur Iman Dania. hahahaa.. kalau terjumpa pertonas, dia sebuk cakap aiyeee! aiyeeee! maksudnye nak air. haaaaaa... klass anak aku nie..

ape yang merepek nie, hokey² pagi tadi aku g petronas, macam biasa la kan, untuk memborong candu! ehh silap, Nescafe latte. minuman wajib sebelum memulakan kerja. kat peti ais dia orang yang besar tue, dia orang tampal iklan peraduan yang akan mengelabukan hati dan fikiran aku.. kehkiekeihehe...


beli 2 tin@ kotak minuman yang terpilih, 
 jenama Minuman yang menyertai peraduan ini.

dapat 1 borang penyertaan, isi dan jawab soalan pastu submit kat stesen petronas tue. pas tue tunggu aje la.. mana tau nasib kamu semua dapat menang hadiah utama ke.. percutian yang ditaja sepenuhnya oleh petronas, pas tue siap ada duit poket lagi, dan yang paling best dapat kamera DSLR Nikon Percuma!! waaaaahhh! aku dah hantar 1 penyertaaan.. kamu bila lagi? *ayat skema iklan² sekarang*

 Hadiah² yang petronas nak bagi

 Te Amo,
Selamat Mencuba!

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images