Wednesday, March 16, 2011

:: Azam di tengah² minggu ::

Haii selamat pagi semua !! wah !! wah !! bersemangat betul aku ari nie.. sebabnya dengan berkat kerajinan aku hari ini, aku telah punch card pukul 10.36 am.. keihekiehhh.. budak² kat office nie semua senyum² kambing bila tengok aku pagi² dah nampak batang hidung.. datang lambat mengata, datang cepat pun mengata.. nie la manusia !!



sementara semangat masih berkobar² nie, aku nak settelkan segala kerja² yang tertangguh nie, so petang² nnti boleh la aku menjadi salesgirl sepenuh masa.. tak mo dah putih mata tengok orang lain sedap² dapat tangkap ikan besar, sedangkan aku nak dapat ikan bilis pun susah !! tiap² pagi bila tengok sales report, rasa macam nak menangis, pasal graf nye macam tak mo naik²..
cayooookkk !! hebatkan usaha anda hari ini eita !! yess !!


 Te Amo