:: Azam di tengah² minggu ::

March 16, 2011

Haii selamat pagi semua !! wah !! wah !! bersemangat betul aku ari nie.. sebabnya dengan berkat kerajinan aku hari ini, aku telah punch card pukul 10.36 am.. keihekiehhh.. budak² kat office nie semua senyum² kambing bila tengok aku pagi² dah nampak batang hidung.. datang lambat mengata, datang cepat pun mengata.. nie la manusia !!



sementara semangat masih berkobar² nie, aku nak settelkan segala kerja² yang tertangguh nie, so petang² nnti boleh la aku menjadi salesgirl sepenuh masa.. tak mo dah putih mata tengok orang lain sedap² dapat tangkap ikan besar, sedangkan aku nak dapat ikan bilis pun susah !! tiap² pagi bila tengok sales report, rasa macam nak menangis, pasal graf nye macam tak mo naik²..
cayooookkk !! hebatkan usaha anda hari ini eita !! yess !!


 Te Amo
 

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images