Thursday, March 24, 2011

:: Ambil Anak Angkat untuk Hamil ::

Terbaca kat satu artikal kat majalah rapi. title dia " Ambil anak angkat untuk hamil ". serius! aku teruja.. !! keihkehehhh.. walaupun benda ini belum disahihkan kebenarannya... tapi sekurang² kita mencuba. tapi jangan pula terlalu taksub. jangan pulak anak angkat tue kita buat mcm batu loncatan.. bila kita di takdirkan punya anak sendiri, kita lupa pada anak angkat kita tue. 

anak angkat ke, anak sendiri ke, semua tue sama.. budak² semamangnya dilahirkan dengan keadaan yang comel² belaka. so kita kena hargai, berikan kasih sayang sepenuhnya & berikan anak² tue, didikan yang sehabis sempurna dan yang paling penting, jangan bezakan kasih sayang dan perhatian anda semua.
Macam aku, rasa bersyukur sangat² punyai anak angkat yang cukup² comel. ko orang ingat nak dapat anak angkat tue senang !! susah beb !! sebab tue aku amat² bersyukur. 

semua orang nak ada anak sendiri kan ? aku pun nak jugak. nak juga merasa mengandung, nak gak merasa alah² orang mengandung nie.. tapi Allah S.W.T belum nak beri aku rezeki tu. tapi dengan adanya budak kecik yang comel nie, tue pun dah memadai .. 

Semoga budak kecik ni sayangkan aku macam aku sayangkan dia... Amin


Te Amo