Wednesday, February 9, 2011

:: Suprise !! ::

sebelum nak tulis entry ni, aku memang dah tergelak sakan da.... adeeehh sakit perut bila mengenangkan ape yang akan terjadi ngan entry nie... keihekehkeieheheee... wait². bagi aku gelak lagi sekali... keekkeheoiekehheeee...
hokey² .. udah² la tue ek.. *ape kes nie* mesti korunk tertanya² ape benda yang geli hati sangat nie.. cam ni, sebelum adek² berangkat balik ke asrama masing², dia orang cakap kat aku, dia orang ada tinggalkan wasiat.. cehcehcehhh wasiat ape benda pulak la ni kan... nak kata bagi harta, harta ape yang budak 2 ekor nie ade...*perut, tekak & selera yang beso ade la* .. aku pun xcited la nak tgk apakah wasiat tue.. jeng² .. nie la wasiat nye
-
-
-
-
-
-
-
sila scroll lagi ye..
-
-
-
-
jangan teperanjat
-
-
-
-
-

jeng²

-
-
-






 hahaaaaaaaaa.. dia orang tak tahu, kakak dia orang nie jahat! amik kamu semua. sesuka hati menyemakkan gambar separuh sedar ko orang kat mr C aku eeekkk.....

nota kaki : untuk budak² yang berkenaaan, kakak kamu nie tak moh delete entry nie hokey.. jgn nak pujuk²


 Te Amo
Sayang Kamu semua!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*