Sunday, February 20, 2011

:: Perbezaan International, Antarabangsa dan Sedunia ::

 cube ko orang cakap kat aku, ape berbezaan antara International, Antarabangsa & sedunia... aku penat nak cari perbezaan antara 3 perkataan nie.. perbezaannye adalah dari segi bahasa! betul tak? hokey.. cuba cari perbezaan antara dua perkataan ini pulak, Kuala Lumpur dan KL? ape perbezaan? kieihekehehhehhh... sengal kan soalan nie?
 
ape kejadahnye nak tanya soalan merapu nie.. alkisahnye, adik aku yang sorang nie, terlebih pandai, dapat pulak sekolah kat sekolah elit, tapi otak dia sengal? dia cakap.. international dan Antarabangsa tue tak sama dengan sedunia! keihekiehekiehhh 

dia cakap " tahun nie kan, pesta layang² best tau! sebab satu dunia datang! dulu antarabangsa aje!"
tak ke sengal cam tue..
mase dia kecik² dia ade cakap macam nie..

"ayah bukan gi kuala lumpur la.. ayah g KL!"
keihekeihekeihhhh... aku ingatkan dah beso dia tak sengal lagi mcm tue, rupa² nye masih tahap kanak² adek aku nie....! adeehhh! macam² perangai!

muka boleh tahan cantik! tapi sayang! iQ kurang sikit! hehheeeee.. tapi angah sayang kamu, sebab kamu comel! *uuuwwwweeek!*

Te AMo
Sayang Kamu Semua!