:: Keputusan STPM 2010 sudah keluar !!! ::

February 20, 2011

 waaaa weeeiiiii! result STPM dah keluar!!!! cehcehcehceh.. mcm aku pulak yang nak ambik result kan? actually aku tak ambik STPM.. disebabkan aku terlebih pandai *sila muntah hijo* aku ditawarkan Matrikulasi sebelum terus ke degree.. so terrro tak aku? dah jimat banyak masa kat situ.  hokey² stop cerita pasal matrikulasi dulu.. aku nak cerita pasal STPM..


sebenarnye. ade officemate aku yang g amik result STPM dia hari nie, siap nangis² lagi bila dh ambik.. so aku dah tahu la ape result dia kalau dh sampai nangis² kan... bila tengok result slip, Alhamdulillah.. 3 ++ pointer dia.. waaa weeeiiii Congratulation dek!! semoga tercapai hajat kamu nak jadi cikgu! 
yang tak berapa besh tue, kita orang terpaksa lah bersiap sedia untuk cari pengganti kawan menjoyah kami nie.. errrrmmm ape pun aku doakan dia berjaya!! cayyyyoook! cayyook!

Nota kaki : sekarang nak dapat matrikulasi pun susah kan? pas tue jangka masa pun dah jadi 2 tahun.. tak macam dulu, setahun aje..!

Te Amo,
Sayang Kamu semua!

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images