Wednesday, February 23, 2011

:: Jatuh Cinta dengan Tayong Dalawa ::

 selamat petang semua!
sapa pernah suka tengok cerita Philippine ? weeeeiiii ramainye.. aku sebenarnya tak berapa suka.. aku lebih suka tengok cerita korean ataupun jepun!.. keihekehh.. sebab aku kan macam jepun! *pengsan*. ada satu cerita philiphine yang best -Tayong Dalawa a.k.a Two of Us dalam bahasa omputihnye...
ceritanya pasal hal keluarga. pasal sepasang kembar yang bercinta dan tersuka dengan gadis yang sama. si kembar nie sebenarnya tak tahu yang dia orang nie sebenarnya kembar, sebab nenek si kembar nie telah jual sorang kembar nie kat keluarga lain. yang tragisnye keluarga nie sebenarnya adalah madu kepada ibu si kembar nie.. cehcehceh! berbelit² jugak la ceritanya.. tapi memang best! lagi² si kembar tue hensem giler..
Nie JR/David Garcia , atau nama sebenar dia Gerald Anderson

 Yang nie pulak David Garcia atau nama sebenar dia Jake Cuenca

comelkan mereka berdua!! saya suke!!!

Te Amo,
Bucuk lagi comel!