Tuesday, February 15, 2011

:; Festival Layang-Layang kembali ke Pasir Gudang

 yeeepppiii! festival layang² telah kembali ke pasir gudang, tahun lepas, dia orang buat kat Bukit Antarabangsa, Bandar Dato Onn. ape la boleh tukar tempat macam tue! tak suka tau, cehcehcehh! walaupun aku duk kat pasir gudang, aku tak pernah pergi pun.. keihekeiehhh.. tapi tahun nie aku nak pergi. nak pergi ngan dania yang chomel tue... tambah pulak dah ada Mr C yang boleh rekod aksi kami semua..
 so festival nie start hari nie 16 Febuari 2011 hinggan 20 Febuari 2011 * 19feb tue hari jadi aku -blingbling* banyak bengkel, banyak kedai² makan, Banyak kedai ² jual layang-layang yang akan dibuka. so kena standby duit lebih hokey. pas tue parking memang sulit sikit. jalan mesti jem giler kat tasik nie.. tapi itu semua tak mematahkan semangat aku nak pergi.. aku nak pergi jugak!!

sesiapa nak tengok tentatif program bleh klik kat Pasir Gudang International Kite Fest. ini web rasmi Pesta Layang²  Pasir Gudang.

 Te Amo