:: Aku Berjaya ::

February 20, 2011

Aku berasa bangga *bangga la sangat* sebab aku dapat membesarkan lagi saiz badan aku!! huhuuuuuuu.. cuba ko tengok gambar kat bawah nie.. beza siot! sangat² beza! tiba² aku rasa nak pengsan dan tak nak bangun selagi aku tak kurus!! uuuwaaaaaa!! memang aku stress giler²

 
Tahun 2009 - 55 Kg

 Tahun 2011 - 62 Kg

dah bertambah stress bila bucuk bagi komen cam nie kat facebook aku.. weeeiii macam nak terjun dari apartment yg aku tinggal sekarang!
 bila dapat komen yang meruntuhkan semangat untuk terus menternak lemak.. aku g beli kasut sukan kat kipmart masai.. Puma celup aje.. dan dengan rasminya, aku dah pun g gym dekat kawasan perumahan mak aku! pada besday aku 19 feb 2011.. *promote besday! suka tau! * wow! smpi ke hari nie, kaki aku masih terketar² sebab aku kasi train kaw² kat bahagian punggung..! kasi dia kecut smpi aku buleh pakai size seluar jeans 29! hahahaaa! giler! tapi aku nak jugak, pasal ape? pasal size jeans yang aku slalu pakai *size 30* dah tak muat!!!! dan yang lagi mengejutkan size 32 pun dah macam sarung nangka dah aku tengok, seksa suar tue aku kerjakan!!!!!

uuuuwaaaaaa! aku memang stess giler² skarang! bila stress teringat ais krim wall selection yang aku borong kat tesco seri alam semalam!!!


Te Amo
Sayang Kamu semua!!

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images