Friday, January 28, 2011

:: Orang Akan Pandang Kamu bila ..... ::

 kebanyakkan orang akan nampak kamu bila ....

# kamu seorang artis - dari sekecik² perkara pun dia orang akan nampak. sebab kamu artis, tak kira la kamu cantikke tidak, baik atau buruk, kaya atau miskin, orang akan nampak kamu dan selalu bercakap tentang kamu
 [Fasha Sanda paling banyak orang cakap² sekarang kan? ]

#kamu kaya - orang² macam ni memang semua orang akan pandang. orang akan cakap tentang kamu. tapi bila kamu jadi kaya, cuba pandang ke bawah, orang² yang tak berapa nak kaya. jangan jadikan orang² yang tak berapa nak kaya ni, hamba kamu. boleh kamu berbuat ape yang kamu suka. jika orang itu salah seorang dari pekerja kamu, jangan memperlekehkan orang itu, jangan sesuka hati campak dia kerja kat mana² yang kamu suka! damn!
 [duit memang tak menjamin kebahagiaan, tapi kita perlukan duit untuk teruskan hidup yang bahagia ]

#kamu cantik /hensem - bila kamu cantik@hensem orang semua akan pandang kamu berkali². kalau orang nampak kamu yang cantik lintas kat depan mata mereka, sure tak berkelip mata memandang. jadi orang cantik nie, selalunya ape yang dia buat akan jadi perhatian. kalau kat tmpt kerja, orang² yang cantik² nie, jarang nampak kesilapan kat mata². walau pada hakikat nya melambak kesilapan yang dilakukan.
[orang yang cantik tak semestinya bahagia kan? tp Ct nurhaliza memang cantik]

P/s : reserch yang aku buat ketika mood tak sihat.. kamu semua layankan aje la ek...


 Te Amo