Monday, January 17, 2011

:: bila hati jadi tawar ::

 hari nie aku dengan senang hati pergi Plentong Masai nak ambik offer letter dari Powerroot. bawak kete pun pelan aje.. rasa dekat aje powerroot nie.. heheee..

 bila dah dpt offer letter tu, aku tgk gaji yg dia orang offer Rm 1500.00. No Allowance. kerja 8 pagi sampai 6 petang. hari sabtu cuti. mak aiiii.. No allowance tu.. kalau dikira gaji bersih aku dapat 1.3K aje.. nak bayar kad kredit aku pun tak lepas!!!

waduh2.. ape nak buat?? hubby cakap stay dulu kat kk nie. hati cakap pun stay dulu. walau hati bengkak menanah kerja kat cni. sekurang2 nye gaji beso la jugak. kalau setakat nak makan lamb chop tue buleh la sgt [member FB nie sibuk aje nak aku blanja lamb chop- keiekehh]

so, ape keputusan nye? entah? aku pun tak tahu.. tgk aje la 10hb Feb nie... kalau aku bukak mata nampak pintu masuk KK, aku kerja la kat cni. kalau aku bukak mata nampak pintu powerroot aku kerja la kat powerroot

Tea Amo
Sayang Kamu Semua