:: Sweet Memory 2010 ::

December 31, 2010

nie entry penutup untuk tahun 2010..
walaupun sekarang ini tengah sibuk dengan promosi panasonic, aku curi2 la tulis entry nie..

apa yang terjadi dalam 2010 nie.. kalau nak disenaraikan memanglah banyak tak terkira dengan jari tangan.. kalau di campur ngan jari kaki pun belum tentu cukup.. so aku senaraikan yang penting2 aje.. sebab nak jadikan satu peringatan untuk diri sendiri.. maklumlah makcik makin lama makin tua.. memori pun makin kurang..

#sweetmemori 2010 - berhari raya pertama kali dengan NUR IMAN DANIA.. seronok bila dapat beraya dengan anak.. macam-macam benda nak kena sediakan untuk dia.. tapi dah menjadi kebiasaan.. aku berebut dengan mak.. adehhh! mak nie suka tau berebut ngan aku pasal dania nie..
2


#sweetmemori 2010 - aku dengan jayanya dapat menamatkan zaman bujang. kehekeihh.. kawin jugak aku akhirnya..
[gambar lepas nikah- x de sanding2.. simple  but i love it]

#sweetmemori 2010 - memori yang paling besh adalah bila aku dapat jumpa kawan lama aku.. dah lama tercari2 dia kat alam maya nie.. akhir nye jumpa gak...sapa dye? my best friend time waktu sekolah menengah dulu reenaOnn. pas tue dapat pulak jumpa kawan2 lama zaman sekolah dulu kat facebook..

#sweetmemori 2010 - aku dapat mencantikkan blog aku yang beku macam ais nie.. akhirnye cantik la jugak kan... tapi tak sama cantik n hot macam reenaOnn, YnnLunia cik epal chokilala

#sweetmemori 2010 - aku aktif ngan twitter. padahal akaun twitter tue dah lama ade, cuma tak berapa tahu cam ne nak guna.. tapi sekarang nie dah tahu skit2..

semuanye sweet kan.. yang pahit tue lagi banyak.. keihekehekkk nak cerita ke tak nak ek..?? pada sesiapa yang baca blog aku dari awal tahu ape kenangan pahit yang aku alami pada tahun nie.. yang paling pahit bila cinta dihalang oleh keluarga sehingga menimbulkan banyak konflik..cehcecheh.. dh macam cerita samarinda kat tv3 pulak da.. tapi semua tue akan aku jadikan satu pengajaran.. dan doakan aku bahagia dengan dia..


Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net


Peace!
sayang kamu semua!

You Might Also Like

0 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images