ChurpChurp si burung biru yang comel

December 11, 2010

assalamualaikum.....
(Bissmilahhirahmannirahim...)

sapa yang tak kenal ngan CHURPCHURP si burung biru yang comel tue? angkat tangan!!
isy2.. ade lagi ke yg x kenal? cehceh.. aku pun sebenarnya baru aje menjalinkan hubungan sulit dengan churpchurp nie.. heheeehehee....
walaupun blog aku nie dh lama ujud tp aku baru aje kenal burung nie..

Gambar : www.google.com


Ape tue CHURPCHURP...?
ape yang aku faham..
churpchurp adalah adik kepada NUFFNANG.. dia org nie merupakan AGEN PERIKLANAN.  Tapi kedua-duanya menggunakan pendekatan yang berbeza. NUFFNANG akan menyiarkan iklan melalui blog2 yang berdaftar. manakala CHURPCHURP akan oppoint blogger yang berdaftar untuk membuat iklan melalui laman sosial mcm TWITTER & FACEBOOK. PENDAFTARAN adalah PERCUMA!!!

ape yang kita dapat.. yela.. tak kan nak bagi dia org nie SERVICE PERCUMA  aje kan.. nie kira boleh buat kerja partime la.. blogger akan DIBAYAR mengikut bilangan klik pada iklan tersebut (betul ke? sila betulkan kalau sye silap ye...)...

so ape lagi.. DAFTAR , BLOGGING dan EARNING...! daripada kita menyertai SKIM CEPAT KAYA yang memang kaya kat internet nie.. ape salahnye kalau joint dye orang kan.. lagi selamat..

kepada blogger2 yng status newbie tue...(mcm aku gak la), moh ramai2 joint CHUPPCHUPP n NUFFNANG!

Selamat Berjaya!

You Might Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images