:: 23.10.2010 ::

November 06, 2010



23 Oktober 2010 bersamaan 15 ZuQaedah 1431 (Sabtu)

SELAMAT PENGANTIN BARU

ROZITA BINTI ABD RAFAR
&

MOHD RASIDI BIN MD
RASHID


eheee... terlajak sikit dr tarikh yg kte org plan (10.10.2010) tp x pe la.. yang penting aku dah pun bergelar isteri..

Majlis yang paling simple dalam keluarga aku.. biar org nak mengata ape pun.. aku buat majlis setakat yg kami mampu..


alhamdullah..
mak pun faham...
walaupun ade ahli kuarga aku yg tak berapa excited bila dpt tahu aku kawin...
aku x kisah..
kalau dye org x dtg pun aku x heran..
kalau setakat datang nak makan..
pas tue nak perli2...
buat ape kan..
tpi aku simpan aje dalam hati..

overall..
ape yg aku impikan semuanye dah tercapai..
majlis kawin yg sederhana..
bukan nk cover budjet..
tp ni yg aku impikan....

You Might Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images