:: Charlies Angle ::

September 25, 2010

(source form mr google)

ko org suka tgk ceria charlies angle x?.. cerita tue besh kan.. penuh aksi.. tgk skill dia org buat job.. mmg pro.. pandai, cerdik (eh pandai n cerdik tue x sama ke???...) cantik, badan cantik.. heheee,... (bila la nak dpt kurus keding mcm tue..)

aku punnak jadi mcm dye org...
berdikari.. bleh buat ape aje... x payah nak susah kan org. x payah nak harapkan org.. eik lain macam aje bunyi nye..

mmg lain bunyinye..
sbb kte tgk sedih.. huhuh..
asal asyik sedih nie aje....

banyak benda nak sedih...
tak lama lagi hari besar aku..
tp ape yg aku harapkan semuanye x kan tercapai..
mcm 'asal boleh'

ade org tanya jadi ke x?
aku nak jawab mcm mana..
kat jari pun x de tanda...

bila d tanya jadi gaduh..
dia x mampu nak buat semua tue..
dye hanya ada ikhlas...

so cam ne..
ape lagi nak buat...
rasa happy dah x de..

kalau cakap ngan org..
mesti dye org cakap
" nie la daulat amik hak org "

nak cakap ape lagi..
rasa sedih nie x nak g jauh dr aku....

You Might Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images