Saturday, January 23, 2010

:: Poket kering vs poket penuh ::

hati akan menjadi tenang bila kte punya poket padat dengan duit...
tp hati akan menjadi resah bila poket kering.
dan sentiasa kering..
kerja mcm nak mati 26 hari..
tp duit gaji kte selalunya akan lesap x sampai 2 hari..
tu pun kte okey la jugakk..
tpi kalau duit tue habis tak sampai sehari...
memang menjengkelkan...!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*