Tuesday, December 29, 2009

:: Selamat Tinggal 2009 ::

pejam celik pejam celik.. dah nak abis tahun 2009..
ape yang ada 2009 nie..
rasanya banyak yg mendukacitakan daripada mengsukacitakan...
( eh. betul ke ayat aku nie..)

SUKACITA..
aku dapat NUR IMAN DANIA
aku skrang dah duk umah sendiri.. syok!!

MENDUKACITAKAN
Perang Besar
Cinta x di restu.. (Malang sungguh nasib aku)
Hutang Keliling Pinggang...

MEMBAHAGIAKAN..
Hubungan aku ngan dia dah masuk 2 THN..
Impian nak punya anak tercapai..
aku dapat turunkan berat badan 5KG dalam tahun ni...
aku jadi lebih berani untuk hadapi risiko..

So.. walaupun hubungan aku ngan seseorang ni tak berapa baik tahun ni.. dan mungkin akan berlanjutan beberapa tahun akan datang.. i dont care..

selamat tinggal 2009.. walau ape pun yang berlaku dalam tahun ini.. aku bahagia menjadi diri aku sendiri... dan aku telah melakukan sehabis baik dalam membentuk satu kehidupan yang lebih sempurna.. kengkadang aku dapat rasa, aku tersasar dari landasan disebabkan keinginan... tp aku akan bangkit semula tahun hadapan.. untuk memperbaiki kesilapan diri..

wow!!! aja aja fighting!!!!

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*