:: Aku syg dia selamanya ::

November 11, 2009

erm...
syg yg amat sgt..
even ramai org di sekeliling aku menentang.. x merestui hubungan aku dan dia.. aku x perduli..
" cinta itu membutakan..."
betul3.. tp aku masih dapat melihat kebaikkan yg ada pada diri dia, yg mana org sekeliling aku x nampak.. & kekurangan yg ada pada dia yg org di sekeliling sentiasa nampak & selalu ingat...
aku tahu mak tak suka dia.. adik aku bencikan dia..
dengan satu sebab ..
dia milik org lain...
aku tak perduli..
kerana aku lebih kenal sapa dia...
& aku percaya dia akan bahagiakan aku...

You Might Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images