:: 10.10.2010 ::

November 11, 2009

mcm best aje kan tarikh tue..
tp aku sure ramai yg akan tamatkan zaman bujang pada tarikh nie..
guess wat..
aku adalah salah 1 dripda mereka...
huhuuu.....
skrang nie semuanya dah berjalan lancar...
Kak ati pun dah bagi keizinan pada abg...
syukur sgt.. kerana dia dapat menerima aku hadir dalam hidup dia...
tinggal lagi aku perlu berjumpa dgn bakal mak mertua.. heheeee...
macam x percaya aje kan...
jika sebelah sana dah settle..
baru aku akan bercakap ngan keluarga aku ttg hasrat aku..
mcm mn agaknya reaksi mereka...
yg pastinya..
mereka x kan berapa suka...
tp ini adalah keputusan aku
muktamad..
tiada talian hayat...

Allah..
Engkau permudahkan lah segala urusan ini..
lembutkan la hati mereka2 menerima aku dan dia
seperti mana mereka menerima adik aku ngan suaminye...

You Might Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images