Saturday, November 14, 2009

:: Jb - KL - Puncak Alam

mlm nie aku bertolak g amik k.cik kat puncak alam..
sorang-sorang...
mak tanya.." buleh ke? ""
dah semestinya aku jawab buleh..
heheee..

Mungkin aku akan singgah kat KL ..
kalau jd tido sana..
itu pun kalau ada org sponsor la..
kalau x de..
nampaknya aku kena tido dalam kete..
dah lokasinya... sudah semestinya restoren jenjatas melaka..
sbb?? senang nak mandi..& senang nak makan..

Doakan perjalanan cik eita selamat pergi N balik..
Amin..

Wednesday, November 11, 2009

:: Nur Iman Dania ::



Nur Iman Dania...

ibu sayangkan dania..

moga dania pun sayangkan ibu..


ps : Comelkan dia.. mcm ibu nye... heheheeeee

:: 10.10.2010 ::

mcm best aje kan tarikh tue..
tp aku sure ramai yg akan tamatkan zaman bujang pada tarikh nie..
guess wat..
aku adalah salah 1 dripda mereka...
huhuuu.....
skrang nie semuanya dah berjalan lancar...
Kak ati pun dah bagi keizinan pada abg...
syukur sgt.. kerana dia dapat menerima aku hadir dalam hidup dia...
tinggal lagi aku perlu berjumpa dgn bakal mak mertua.. heheeee...
macam x percaya aje kan...
jika sebelah sana dah settle..
baru aku akan bercakap ngan keluarga aku ttg hasrat aku..
mcm mn agaknya reaksi mereka...
yg pastinya..
mereka x kan berapa suka...
tp ini adalah keputusan aku
muktamad..
tiada talian hayat...

Allah..
Engkau permudahkan lah segala urusan ini..
lembutkan la hati mereka2 menerima aku dan dia
seperti mana mereka menerima adik aku ngan suaminye...

:: Aku syg dia selamanya ::

erm...
syg yg amat sgt..
even ramai org di sekeliling aku menentang.. x merestui hubungan aku dan dia.. aku x perduli..
" cinta itu membutakan..."
betul3.. tp aku masih dapat melihat kebaikkan yg ada pada diri dia, yg mana org sekeliling aku x nampak.. & kekurangan yg ada pada dia yg org di sekeliling sentiasa nampak & selalu ingat...
aku tahu mak tak suka dia.. adik aku bencikan dia..
dengan satu sebab ..
dia milik org lain...
aku tak perduli..
kerana aku lebih kenal sapa dia...
& aku percaya dia akan bahagiakan aku...