:: Manisnya Cinta ::

September 23, 2009

hari ini,
aku habiskan baca novel Manisnya Cinta...
walaupun dah 2x aku baca... tp kali ni baru aku perasan yg jln ceritanya sama dgn jln cerita cinta aku...
selalu ditinggal kan...
selalu meninggalkan tanda tanya...
sayang ke dia kat aku...

tp bila aku baca cerita ni..
ada hikmah yg tersembunyi atas semua kejadian tu...
buat aku rasa bersalah sgt pada dia...

slama 3 hari yg dia cuti...
mmg dia x de masa utk aku...
sibuk ngan hal kat umah dia..

mmg aku nak dia spend time ngan aku sehari...
tp disebabkan dia sibuk kat umah.. pas tue tiba2 kena balik kl..
aku betul2 merajuk sakan...
smpi pandai meninggikan suara...

masa dia nak balik pun...
salam pun x... bertekak punya pasal.. dia halau aku kuar dr kereta....
panas betul hati....
smpi aku nekad x kan jumpa dia lgi pas nie... x kan msg.. x kan call...

tp novel nie mcm cuba beritahu aku...
yg bersalah adalah aku..
sbb x faham kerjaya dia...
x faham situasi dia....

dan skrang aku tinggal sendiri...
pas nie x tahu bila lagi aku dapat jumpa dia lgi..

maybe bln depan... maybe tahun depan...... maybe x kan dapat jumpa lgi...
" kita akan lebih menghargai org yg kte sayang bila kte kehilangan dia..."

You Might Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images