:: Kisah aku & Nasi Ayam Black Pepper ::

September 07, 2009

Kte dh brpuasa 1/2 bulan da... tp semalam adalah hari puasa yg paling mencabar..
entah silap dari mana.. perut aku masuk angin!!
uwahhhhh!! uwahhhh!
selera aku bulan puasa kali nie.....
asyik nak makan NASI AYAM BLACK PEPPER..
lepas masuk aje menu tue.. perut aku dah meragam..
nak diri tegak pun x bleh..
huhuhuuu..
so terpaksa la aku balik kerja awal..
pukul 8 aku dah punch card...
bawak kereta pun sambil baring..
nasib baik la kereta kancil..
so..
mulai hari ini aku berikrar..
" x mau lagi nasi ayam black pepper"
serik!!!

You Might Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images