Aku Mahu sihat....

August 21, 2009

Obesiti...?

huh? mmg menyakitkan hati bila keadaan diri kte nie gebu...
mcm2 gelaran yg kte dapat..
Mok..montel.. anak gajah.. mcm2 lagi la...
pas tue hilang rasa confident..
lebih2 lgi kerja mcm aku nie..
berdepan ngan org ramai...
bila customer tegur...
" e'eh.. sihat nye dia... " alah.. budak yg gemuk tue"
ceh... salah ke badan aku nie lebih sihat dari biasa..
cam ne nak buat.. hobi pun makan..
keihkihkiheee....
tp sebenarnya gemuk tue mmg comel...
tp utk budak2 bwh umo...
tp klu dah tua mcm aku nie..
mmg tak sesuai langsung .. cuba tgk budak nie...




buruk kan? kan? tak sangka sebenarnya aku leh sesihat nie... bila org tegur aku gemuk.. aku marah.. lg2 la boyfriend sendiri yg tegur.. leh jd gaduh sbb tak nak terima kenyataan...


tp skrang aku dah faham.. sebenarnya org2 gemuk mcm budak kat atas nie.. jd bahan ketawa.. jadi brg mainan.. jadi aku tekad sahut cabaran cik abg untuk korbankan sikit lemak2 yg ade.. cabaran= 15 kg...


dulu berat badan aku 63kg (jd la mcm kat gbr tue... hehheee) tp skrang berkat diet gila2.. g gym .. boikot KARBOHIDRAT & GULA... jadi lah Cik eita yg baru...55 kg. baru aje 2 bulan tau!!.


cantik x? heheee...

so kepada sesiapa yg nak kuruskan badan.... boikot segala sumber KARBOHIDAT & GULA selama 2 MGGU aje.... pas tue baru buleh amik sumber tue sikit2.. kalau cik eita buleh.. awak semua pun buleh...

p/s : jgn jadi mcm cik Lish.. dah kurus kering pun still nak ikut cara kakak dia nie berdiet....

You Might Also Like

0 Comments

Terima kasih kerana sudi datang ke blog ni. dan sudi-sudikan meninggalkan jejak korang kat sini. jika ada kelapangan kite tinggalkan jejak kite kat blog korang pulak nnti.

* sila guna perkataan yang molek² dan jangan emo² - Thanks*

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images